بسمت جامعه پیر...(چکار باید کرد؟؟)
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید/ امیدوارم تا زمانی که در وبلاک بنده هستید از مطالب لذت ببرید/یاعلی
آخرین مطالب
نويسندگان




عشق من عزیزک
شنبه 16 آبان 1391برچسب:, :: 23:44 ::  نويسنده : عزیزکی       

بحث جمعیت و خصوصا تاریخ برنامه کنترل جمعیت و قوانین و مقررات آن محل بحث و نقد و بیان دغدغه هاست اما فعلا بنای قیل و قال ندارم و مقدمات را رها می کنم.
مهم ترین دلایل "عدم تمایل به داشتن فرزند" یا "تاخیر در فرزنددار شدن" و شایع تر از همه "تک فرزندی" یکی از این چهار عامل یا ترکیبی از این موارد است:

۱. مسائل اقتصادی و معیشتی.
۲. مسئله تربیت و رشد فرزند.
۳. باور نادرست: کودک مانع خوشی ها و لذات زوج از زندگی مشترک است.
۴. باور نادرست: فعلا بچه دار نشیم شاید بخواهیم طلاق بگیریم.
(یعنی زندگی تستی و آزمایشی. تعجب نکنید!)

شاید علت های دیگری در ذهن شما بیاید با اندکی تحلیل در ذیل یکی از این عناوین دسته بندی می شود و یا عللی چون نازایی با سهم تقریبا بیست درصدی- یعنی از هر ۵ ازدواج یک مورد نازایی- از این موضوع خارج است. من هر کی رو میبینم یا بچه نداره یا که اگر هم که دارن تک فرزند، حتما فکر میکنید مگر مشاوره هست اینجا؟! نه کلاس مشاوره نیست .من بعنوان جوونی ایرانی دل واپس این موضوع ام.واقعا شما چه فکر میکنید؟؟؟خواهشا از نظراتتون بنده رو بی نصیب نزارید.